fbpx

אודות בהרב נכסים


"בהרב נכסים" הינה סוכנות לתיווך נדל"ן בתל אביב. "בהרב נכסים" נוסדה בשנת 2003 על ידי רן בהרב, מתווך מורשה, החי ונושם את תל אביב ואת עולם הנדל"ן והנכסים בה.שנים רבות של ניסיון עולם הנדל"ן התל אביב, ואלפי עסקאות מכירה וקנייה, מיצבו את "בהרב נכסים" כאחת מסוכנויות הנדל"ן המובילות בעיר, המתאפיינת בידע נרחב, הכרה עמודה של שכונות, רחובות, וסמטאות תל אביב, הבנה של סגנונות החיים השונים בעיר, ויכולת התאמת הנכס- מגורים או מסחרי, ללקוח – אישית ותקציבית. "בהרב נכסים" גדלה עם העיר תל אביב, ומתפתחת איתה. אנו פועלים במגוון תחומים – מגורים, השקעה, תמ"א, שיפוצים, פרויקטים חדשים, פינוי בינוי, שימור, מסחרי, ועוד.

אנו, ב"בהרב נכסים" אוהבים אנשים ואוהבים מקרקעין, ובעיקר אוהבים את החיבור ביניהם. אנו מאמינים בשירות מקצועי, אישי ואמין ובליווי מלא בתהליך הקנייה / מכירה. גישת השירות שלנו שמה את הלקוח, קונה או מוכר, במרכז. אנו מבינים שכל לקוח הוא שונה, ולכל אחד יש צרכים שונים, בהתאם לאישיותו, מצבו המשפחתי, מצבו הפיננסי, דרישותיו ואהבותיו. אנו רואים את יכולת ההתאמה של הלקוח לנכס כייעוד מקצועי שלנו, תוך כדי מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. מאגר הלקוחות שלנו, גדל באופן תמידי, ואנו רואים בעובדה שלקוחות רבים הם לקוחות חוזרים, אישור לרמת השירות הגבוהה שאנו מעניקים ללקוחות. אנו מחויבים לשירות מקצועי, מצוין, ואמין ומעניקים ללקוחותינו ליווי מלא עד שלב קבלת המפתח כולל שירותים נלווים כגון: ייעוץ משכנתאות, עורכי דין, שמאים, אדריכלים, קבלנים, מעצבים, וכו'.
אנו דוברים שפות רבות עברית, אנגלית, צרפתית, איטלקית, פלמית וגרמנית.
משרדי "בהרב נכסים" נמצאים בבן יהודה 105, מיקום המאפשר לנו גישה נוחה והכרות מעמיקה עם שכונות הצפון הישן, קו החוף, מרכז תל אביב שכונות עבר הירקון ולב תל אביב.
אנו ב"בהרב נכסים" צוות סוכנים בעלי רישיון משרד המשפטים, שמחים לעמוד לרשותכם בדרך לקנייה, מכירה או השכרה של דירה או נכס מסחרי בתל אביב.

קונים
קניית דירה ומציאת בית היא עסקה גדולה ומשמעותית, אולי המשמעותית ביותר בחיים, כלכלית ורגשית. זהו תהליך סבוך ומורכב, ואנשים שונים רוכשים דירות מסיבות שונות ולצרכים שונים. אנו בבהרב נכסים מתמקצעים בלעזור ללקוחות לדייק את צרכיהם ורצונותיהם. אנו נשוחח אתכם, ונכיר אתכם כדי להבין מה הן הדרישות והצרכים שלכם ונשתמש בהכרות המעמיקה שלנו עם העיר, ועם שוק הנדל"ן כדי להתאים לכם את הנכס המושלם עבורכם.
כמה חדרים אתם צריכים? האם אתם רוצים דירה משופצת או חדשה, או מעדיפים להתאים את הנכס לצרכיכם ולשפץ בעצמכם? האם אתם משפחה? רווק/ה? משקיע? בפנסיה? האם אתם חייבים מעלית? חניה? מרפסת? לכל אחד צרכים שונים, ואנו יודעים להתאים את הנכס עבורכם. דירת 2 חדרים לפנסיונר שונה מדירת 2 חדרים לרווק צעיר ומדירת 2 חדרים שמשפחה קונה להשקעה.
איזו שכונה תתאים לכם? האם אתם צריכים גישה לתחבורה ציבורית נוחה? או מעדיפים רחובות שקטים וצרים? האם אתם מחפשים להיות קרובים למרכזי קניות ובילוי? מסעדות ובתי קפה? או מעדיפים דווקא ליד הפארק או הים? אם יש לכם ילדים צעירים מבחר החוגים ומוסדות החינוך באזור יהיה פרמטר חשוב, אך אם אתם בפנסיה, חשובה יותר הקרבה למועדון ברידג' ולספרייה.
עסקת קניית דירה אינה רק מציאת האזור המתאים והנכס עצמו אלא גם פרטי העסקה עצמה, עוד לפני שלב העורכי דין, אנו כאן בליווי מלא על מנת שתהיו מרוצים בדרך לדירת החלומות שלכם.

מוכרים
מכירת נכס היא עסקה גדולה ומורכבת. כשמוכרים את הנכס לבד צריך לדעת לתמחר את הנכס נכון כך שיימכר בהתאם ללוח הזמנים שלכם, להתמודד עם שטף הפניות הלא אקטואליות, לפנות את הזמן להראות ולהציג את הנכס בשעות הנוחות ללקוח, למצוא לבד את הלקוח שמתאים לא רק מבחינת תקציב ולו"ז אלא גם מבחינת שאר תנאי העסקה.
כאשר אנו מוכרים עבורכם את הנכס, אנו משווקים אותו דבר ראשון לקהל הלקוחות הנאמן והוותיק שלנו, המורכב גם מישראלים וגם מתושבי חוץ מכל העולם. חלק גדול מלקוחותינו אינם מחפשים דירות במאגרים ובפרסומים השונים משום שהם יודעים שכל נכס שמתקבל אצלנו ויתאים לצרכים שלהם יוצג להם מיידית, גם אם אינם בארץ.
בנוסף, אנו משתמשים באסטרטגיות שיווק המפלחות את הקהל באופן מדוייק, ומייצרות פניות בעלות רלוונטיות גבוהה. אנו ב"בהרב נכסים" מפרסמים את הנכס בערוצי שיווק שונים – באתר האינטרנט שלנו, בעיתונות הארצית, באתרים ובמאגרים בארץ ובחו"ל, בקבוצות של מתווכים וסוכני נדל"ן, ובמקומות נוספים, כך שהנכס מקבל חשיפה מקסימלית לקהל מדוייק.
דירה שעומדת ריקה תקופה ארוכה "נשרפת" בשוק, ערכה יורד, מפסידים עליה כסף והיא מתיישנת והופכת לפחות אטרקטיבית."בהרב נכסים" מוצאת את הקונה המתאים בזמן האידאלי במחיר המקסימלי. יש לנו קשרים עסקיים רבים עם בעלי מקצוע בתחום – שמאים, קבלנים, עורכי דין ועוד, ונשמח להמליץ לשיתופי פעולה כדי שכולם יהיו מרוצים מהעסקה.

הנכסים שלנו
"בהרב נכסים" מתמחה בדירות מגורים בתל אביב. ברשותנו מבחר גדול של דירות בתקציבים שונים. דירות לשיפוץ, דירות להשקעה, דירות למגורים, דירות יוקרה, דירות במגדלים, דירות בפרוייקטים, דירות תמ"א, דירות פינוי בינוי, בניינים ועוד.חלק מהדירות בבניינים ישנים וחלק בבניינים חדשים, עם מעלית ועם חניה, לחלקן יש מרפסת, גג, או גינה. יש דירות דופלקס גן או דופלקס גג, דירות גן, דירות פנטהאוז במפלס אחד.
סוכני הנדל"ן שלנו מבקרים אישית בכל נכס לפני פרסומו, כך שכל הפרטים של הנכס מאומתים ומדוייקים.
כמו כן, יש לנו מבחר פרוייקטים בתל אביב בתהליך בנייה או על הנייר, בתים, ונכסים מסחריים.

דילוג לתוכן
דילוג לתוכן